Toimitusehdot / ohjeita asiakkaille

Olkaa hyvä ja huomioikaa seuraavat seikat!

1. Vaatteita voi jättää pesuun EWS:n paperipussissa, muovipusseissa tai vaikka omassa kassissa (palautetaan takaisin).

2. Olkaa hyvä ja palauttakaa ripustimet niille varattuihin paikkoihin. Omia ripustimia emme palauta mikäli siitä ei ole sovittu asiakaspalvelumme kanssa. Jättäessänne vaatteita pesuun täyttäkää lähete, ottakaa päällimmäinen kappale itsellenne. Huomioikaa että useimmat kohdat lähetteestä tarvitsee täyttää vain ensimmäisellä palvelukerralla. Mikäli vaatteessa ei ole pesuohjetta, tapahtuu pesu aina asiakkaan vastuulla.

3. Avatkaa kaikki paitojen napit ja tyhjentäkää vaatteiden taskut. Tämä toimenpide vähentää mm. nappien vahingoittumista käsittelyn aikana. Emme vastaa vahingoista jotka aiheutuvat taskuun jätetyistä esineistä tai suljetuista napeista. Myös pesun aikana tapahtunut vaatteen kuluminen ja mahdolliset nappi- tai vetoketjuvauriot eivät kuulu korvauksen piiriin. Vaatteen tulee kestää pesuohjeen mukainen käsittely. On varsin normaalia että esim. puvun nappeja aika ajoin häviää pesun aikana.

4. Pitovaatteilla kierto on viikon, esim. ma – ma. Mikäli joku vaatteistanne ei joskus palaudu normaalissa aikataulussa, syy on seuraava: uusintapesu/viimeistely tai vaate on korjattavana, mikäli olette antaneet toimeksiannon. Mikäli korjaukseen tullutta vaatetta ei pestä tulee siitä ilmoittaa esim. lähetteellä. Pesula ei vastaa vaatteen hetkellisestä viivästymisestä johtuvista seurauksista. Nahkapesut ja matot kestävät pääsääntöisesti 1,5-2 viikkoa. Pyrimme aina ilmoittamaan asiakkaalle jälkitoimituksesta lähetyksen yhteydessä.

5. Laskutamme asiakkaitamme kalenterikuukausittain, maksuehto on 14 päivää netto, laskun päiväyksestä. Reklamaatio pesetyksestä tulee tehdä viikon sisällä vaatteen palautuksesta. Paitapalvelun asiakkaat saavat laskussaan tiedon käyttämättömistä palveluviikoista ja hyvityskuukauden. Hyvitykset tehdään 4 kuukauden välein. Tiedotamme asiakkaillemme tarjouksistamme pääsääntöisesti sähköpostilla ja/tai yrityksen sisäisen tiedotuskanavan kautta, esim. intranetin välityksellä.

Mikäli ette hyväksy toimitusehtojamme tai teillä on niistä kysyttävää, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palvelun käyttöä.